Detaljer och villkor
Nej, du behöver inte ha ett konto för att lägga en beställning. Du kan även ange dina uppgifter en gång och slutföra beställningen.
Du kan spara dina adressuppgifter, dessa finns sedan i systemet när du lägger din nästa beställning. Du kan se dina beställningar, följa beställningsstatusen. Och du behöver inte fylla i så många fält när du lägger en ny beställning hos oss.
Har du inget konto än? Under beställningsprocessen kan du välja att skapa ett konto. Därefter kan du fylla i ett lösenord. Den information som du fyller i sparas då.
Om du inte kan logga in, kontrollera först att du har fyllt i rätt e-postadress. Har du glömt ditt lösenord? Begär då ett nytt lösenord. Du får då ett e-postmeddelande med en länk för att skapa ett nytt lösenord. Kontakta vår kundtjänst om du fortfarande inte kan logga in.
Begär ett nytt lösenord. Du får ett e-postmeddelande med en länk för att skapa ett nytt lösenord. Kontakta vår kundtjänst om du fortfarande inte kan logga in.
Ja, det går bra. Om du är inloggad, kan du se vilka uppgifter om dig som vi sparar. Då kan du eventuellt ta bort ditt konto själv. Vi är dock juridiskt skyldiga att spara ett antal uppgifter. Du kan begära att se vilka av dina uppgifter som vi sparar.
Längst ned på denna sida finns en länk till våra aktuella allmänna villkor. När du lägger en beställning, skickas den även via e-post.
Vi använder ett antal funktionella kakor, som är nödvändiga för att vår webbplats ska fungera korrekt. För alla andra kakor, kan du själv bestämma vilka som lagras på din dator. Vill du veta vilka kakor vi använder och hur du själv kan bestämma vilka som får lagras? Denna information hittar du i vår sekretesspolicy.